Campus

Convocatòria d’una beca de col·laboració amb l’Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient (OSSMA)

El Vicerectorat d’Igualtat i Gènere convoca una beca de col·laboració dirigida a estudiants de Comunicació Audiovisual amb més de 120 crèdits aprovats, per tal de donar suport a:

• Tasques de desplegament del full de ruta per a la sostenibilitat de la Universitat de Barcelona i activitats relacionades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides:
    • Suport a les accions de formació i sensibilització i en activitats desplegades des de l’Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient (OSSMA).
    • Difusió d’activitats i projectes a través del web i de les xarxes socials.
    • Cerca d’informació i recursos específics relacionats amb els ODS.

El termini per presentar sol·licituds acaba el 26 de juny de 2023.