ID2, nou grup d’innovació docent a la FIMA

ID2 (Innovació Docent en Informació i Documentació), ha estat reconegut com a nou grup d’innovació docent pel Vicerectorat de Política Docent de la UB. ID2 està coordinat pel professor Juan-José Boté i en són membres els professors de la FIMA Ernest Abadal, Lluís Agustí, Jordi Andreu, Miquel Centelles, Maite Comalat, Núria Ferran-Ferrer, Carina Rey, Gema Santos-Hermosa, Aurora Vall, Mari Vállez, Anna Villarroya Planas, i de la Universitat de Granada Wenceslao Arroyo-Machado, Nicolas Robinson-García i Daniel Torres-Salinas. L’objectiu principal del grup és millorar les competències transversals i específiques i els resultats del procés d’aprenentatge de l’alumnat en informació i documentació. És per això que s’utilitzaran aprenentatges d’entorns virtuals així com recursos educatius en obert.