Professorat

Professors de la FIMA al congrés CIDUI 2023

Els professors de la Facultat Jordi Andreu, Juan-José Boté, Adrien Faure i Marina Salse van participar en el Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) que va tenir lloc a Lleida els dies 4, 5 i 6 de juliol de 2023. Juan-José Boté va presentar-hi el pòster «GEMPIMS (Gender Perspective Mentoring Program in Information & Media Studies): una mentoria amb perspectiva de gènere als graus de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona», elaborat juntament amb Anna Villarroya, Maria José Masanet, Aurora Vall, Margarida Carnicé i Maddalena Fedele. També hi va presentar la comunicació «Perspectiva de gènere i LGBTI+ als estudis d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona: el projecte GENDIMS», feta amb Anna Villarroya, Aurora Vall, Maria-Jose Masanet, Margarida Carnicé i Maddalena Fedele.

Adrien Faure va presentar el pòster «Ràdio FIMA: desenvolupament de les competències professionalitzadores de l’alumnat mitjançant la creació del canal de pòdcast de la Facultat», elaborat conjuntament amb Adrien Faure, Miquel Térmens, Lydia Sánchez, Javier Guallar, M. Àngels García, Jorge Franganillo, Sergio Villanueva, Maria José Masanet, Hibai López, Maddalena Fedele, Anna Marquès, Jaume Vilaseca, Sandra Rius i Vicente Villalba.

Marina Salse va presentar la comunicació «Formació en accessibilitat i transformació de la docència», feta juntament amb Rosa M. Satorras, Mireia Ribera, Rubén Alcaraz, Òscar Núñez, Julio Bastos, Mercè Costa, Clara Pérez, Sonia Sentellas i Dídac Serraïma.

Jordi Andreu, juntament amb Marina Solé i Ricard Gracia, va presentar la comunicació «Aprenentatge-servei a les pràctiques del grau de Gestió i Administració Pública de la Universitat de Barcelona: guia
d’aplicació per a entitats, estudiants i persones tutores».