I Jornada CUVICOM sobre curació, visualització i visibilitat

El passat divendres, 6 d’octubre del 2023, va tenir lloc a la Sala d’Actes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona, la I Jornada CUVICOM, Curació, Visualització i Visibilitat a la Comunicació Digital.

La sessió es va poder seguir en línia al canal de YouTube de la FIMA.

Durant la Jornada es van presentar les següents ponències sobre curació de continguts, visualització de dades, visibilitat web i sostenibilitat dels mitjans, a càrrec d’investigadors del projecte de recerca CUVICOM que coordinen els professors de la FIMA Javier Guallar i Mari Vállez:

• “Google y la comunicación digital: Google News, Google Discover y Google Patents”, a càrrec de Carlos Lopezosa, Mari Vállez i Cristina I. Font.
  • “Evaluación de la calidad de la visualización de información en noticias y reportajes de datos”, per Alejandro Morales, Mònica Bautista, Mario Pérez-Montoro i Rafael Pedraza-Jiménez.
  • “Curación en newsletters periodísticas y en redes sociales de centros de música y revistas científicas”, a càrrec de Pere Franch, Montserrat Urpí, Jesús Cascon-Katchadourian i Javier Guallar.
  • “Proyecto MAREA: modelos de activación de la relevancia y el engagement de audiencias en medios de comunicación”, per Llúcia Castells-Fos, Elena Pastor i Lluís Codina.

Més informació a web CUVICOM i @cuvicom