Jornada de la secció Filosofia de la Comunicació d’ECREA a la FIMA

Els dies 26 i 27 d’octubre de 2023 es va celebrar la jornada Philosophical Challenges, New Communication Theories, organitzada per la secció de Filosofia de la Comunicació d’ECREA (European Communication Research and Education Association), el grup de recerca DHiGeCs-Com i la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals.

La jornada tenia com a objectiu reflexionar sobre els nous problemes i temes relacionats amb la comunicació, com afecten la teorització en aquest àmbit, així com als pressupòsits filosòfics implicats. Hi van participar investigadors de diferents universitats i països, i els temes abordats foren variats: salut mental, alfabetització dels mitjans, ètica, etc. Podeu consultar aquí el programa.