Campus

Xerrada d’Estefania Dorado sobre l’ús de metadades en la gestió de continguts digitals

El passat dijous 26 d’octubre, l’exalumna de la FIMA Estefania Dorado va presentar a l’alumnat de l’assignatura Representació de la informació: metadades l’ús que fan de les metadades a la companyia farmacèutica Boehringer Ingelheim. Estefania Dorado, com a service owner for digital services, explicà el paper fonamental que tenen les metadades en la gestió dels continguts digitals creats per la companyia, ja sigui en forma de pàgines web, emails, presentacions, etc. Va donar una visió de conjunt sobre l’ús de les metadades en tot el cicle vital dels continguts digitals de Boehringer Ingelheim, des de la seva creació fins a l’avaluació analítica del seu ús.