Campus

L’Institut de Seguretat Pública de Catalunya convoca beques de col·laboració adreçades a nous graduats

L’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) convoca dotze beques de col·laboració per desenvolupar estudis i treballs relacionats amb els diferents àmbits d’actuació de l’ISPC durant l’any 2024.

S’atorgaran dotze beques, d’acord amb la distribució i les modalitats següents:

a) Sis beques per desenvolupar tasques de gestió de la formació a l’Institut.

b) Una beca per desenvolupar tasques de gestió documental en el Centre de Coneixement de la Seguretat.

c) Dues beques per desenvolupar tasques de difusió de coneixement de la seguretat i per a fomentar el desenvolupament dels estudis universitaris.

d) Dues beques per desenvolupar estudis i treballs de recerca en l’àmbit de la seguretat.

e) Una beca per fomentar la recerca en l’àmbit de la selecció i l’avaluació dels cossos de seguretat.

Cada beca té una dotació econòmica de 1.300 euros mensuals, a raó de 7 hores diàries de dedicació en horari de matí (variable segons la beca)
El termini de presentació de sol·licituds acaba el 29 de novembre de 2023.

Podeu consultar la informació completa a la Resolució INT/3725/2023, de 20 d’octubre publicada al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya; i al següent apartat de tràmits del portal Gencat: Beques de col·laboració per a desenvolupar estudis i treballs a l’ISPC.