Professors de la FIMA participen al Simposi del projecte Erasmus+ CODICIS

El projecte Erasmus+ CODICIS ha organitzat el Simposio de Cooperación Bibliotecaria en el Ámbito Patrimonial a la Biblioteca José María Lafragua a la Benemérita Universidad Autónoma de Puebla, a Mèxic, els dies 28-30 de novembre.

Els professors de la nostra Facultat Miquel Térmens, Pedro Rueda, Carina Rey i Amadeu Pons han participat presentant les conferències d’inauguració de Roger Chartier i de tancament de l’Ana Santos (directora de la Biblioteca Nacional d’Espanya). També en reunions de l’equip directiu del projecte i en les presentacions de noves publicacions.

En el marc del simposi es va presentar el nou llibre Libros y bibliotecas en Puebla de los Ángeles: circulación atlántica y consumo de impresos (siglos XVI-XVII) (BUAP-CODICIS, 2023) de Pedro Rueda, i s’ha realitzat el tancament de les activitats del projecte després de desenvolupar durant tres anys activitats de formació en patrimoni bibliogràfic i documental en les quals han participat diversos professors de la Facultat.