convocatoria beca col·laboracio cav 2024 UB

Beca de col·laboració UB per a estudiants de CAV

S’ha obert el termini de presentació de sol·licituds per a la Convocatòria extraordinària, de 13 de desembre de 2023, d’una beca de col·laboració amb el Vicedeganat de Compromís Social, Igualtat i Comunicació de la Facultat de Dret (CODI 2023.18).

És una beca de col·laboració de la Universitat de Barcelona dirigida a estudiants de CAV que tinguin més de 120 crèdits superats, i el nivell C1 en anglès i català.
Les principals tasques són:

• Suport a la comunicació de la Facultat (redacció de notes de premsa, cobertures d’actes, gravació i edició d’esdeveniments, seguiment de visualització de la Facultat, etc.).
  • Suport en l’actualització de continguts dels webs.
  • Suport en la creació de continguts per publicar a les diferents xarxes socials.
  • Suport en la creació de materials gràfics per a xarxes socials amb programes com PowerPoint i Canva.
  • Suport en la planificació, execució i publicació de continguts a xarxes socials.
  • Suport en la gestió i manteniment de bases de dades.
  • Suport a sessions de benvinguda, graduacions, jornades…
  • Suport en la planificació i l’storytelling de vídeos de la Facultat.

Podeu consultar les bases completes d’aquesta convocatòria extraordinària de beca de col·laboració a la seu electrònica de la UB.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 15 de gener de 2024.