alumnes Eva Albert Itahiza Gabriela

Sessió «Pràcticum en primera persona» a GIDD

El passat 19 de febrer de 2024, a l’assignatura Preparació al Pràcticum de 3r del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD), va tenir lloc la tradicional sessió «Pràcticum en primera persona».

L’objectiu d’aquesta activitat és promoure la trobada entre alumnes que acaben de realitzar el Pràcticum durant el primer semestre i els que el faran el curs vinent, per tal de conèixer les experiències dels seus companys de primera mà.

Enguany, van intervenir:

Tots quatre van coincidir en el suport que van tenir al llarg de l’estada per part tant dels seus tutors com dels membres de l’equip del qual formaven part; van valorar molt positivament la varietat de les tasques que havien d’efectuar així com la flexibilitat a l’hora de plantejar els aprenentatges. També van explicar les seves motivacions per triar un centre o un altre i van acabar amb alguns consells bàsics sobre com afrontar el tram final dels estudis.

A tots ells, moltes gràcies!