Campus

Convocatòria extraordinària de beques de col·laboració sobre informació general al Saló de l’Ensenyament 2024

La Universitat de Barcelona ha convocat dotze beques de col·laboració amb el Servei d’Atenció a l’Estudiant, sis de les quals són per proporcionar informació general sobre la UB, i estan adreçades a alumnes de grau que hagin superat un mínim de 120 crèdits i tinguin el nivell C1 de català. Es durà a terme mentoria a les persones assistents al Saló de l’Ensenyament de l’oferta formativa i serveis de la Universitat de Barcelona en general. Aquestes beques són:

• Beca de col·laboració amb el Servei d’Atenció a l’Estudiant – Saló Ensenyament (Informació general – Migdia) 2024.6.SAE.5. 4 places.
  • Beca de col·laboració amb el Servei d’Atenció a l’Estudiant – Saló Ensenyament (Informació general – Tarda) 2024.6.SAE.7. 2 places.

El període de presentació de sol·licituds és del 26 de febrer a l’1 de març de 2024.