Capçalera_ESSIS_2024_1
Activitats

Cinc beques per assistir a l’European Summer School on Information Science (ESSIS) a Villach (Àustria)

Entre el 26 i el 30 d’agost de 2024 se celebrarà a Villach (Àustria) una setmana intensiva de formació adreçada a estudiants del grau en Informació i Documentació d’arreu Europa, organitzada per quatre centres: School of Management at Carinthia University of Applied Sciences-CUAS (Àustria), Faculty of Humanities and Social Sciences University of Osijek (Croàcia), University of Hildesheim (Alemanya) i la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (FIMA) de la Universitat de Barcelona (UB).

Amb el finançament del pressupost de recerca gestionat pels professors que van formar l’equip de la UB en el Projecte Erasmus+ DECRIS (Project: 2020-1-HR01-KA226-HE-094685), la FIMA convoca cinc beques que cobriran diverses despeses relacionades amb el viatge, la manutenció i les activitats socials. La participació amb aprofitament en l’ESSIS 2024 té el reconeixement de 2 crèdits ECTS per als estudiants de la FIMA.

Els cursos d’ESSIS cobriran les cinc àrees següents:

• Innovacions i avenços en ciències de la informació
  • Metodologia de la recerca en ciències de la informació
  • Principis d’organització i recuperació de la informació
  • Estudis d’usuaris i necessitats d’informació
  • Creació i gestió de continguts digitals

A més de les activitats lectives, un programa social permetrà als assistents viure Villach i els seus voltants.

Es poden presentar les sol·licituds fins al 31 de març.

Més informació, amb el programa provisional, requisits, criteris de selecció i altres indicacions a: https://www.ub.edu/portal/web/informacio-mitjans-audiovisuals/convocatoria-beques

Qualsevol dubte en relació amb les beques i l’Escola d’Estiu es pot formular per correu-e al professor Cristóbal Urbano (urbano@ub.edu).