elisa gautier i emilio amador
Campus

Elisa Gautier i Emilio Amador, titulats del màster en Gestió de Continguts Digitals, ofereixen una sessió d’orientació professional

El passat 2 d’abril de 2024, la FIMA va rebre dos distingits titulats del màster en Gestió de Continguts Digitals, i graduats en Comunicació Audiovisual, Elisa Gautier i Emilio Amador, que van oferir als alumnes de l’esmentat màster una sessió d’orientació professional.

Durant la sessió, els convidats van compartir amb els actuals estudiants la seva valuosa experiència en el mercat laboral de la indústria dels continguts digitals. Van ressaltar les habilitats personals més demandades per les empreses, com ara la capacitat de treball en equip, la comunicació efectiva tant oral com escrita, el domini de diversos idiomes estrangers, la capacitat d’aprenentatge autònom, la destresa en el maneig de les noves eines informàtiques i d’intel·ligència artificial i, de manera especial, la iniciativa personal com a motor de desenvolupament professional i creatiu.

A més, l’Elisa i l’Emilio van emfasitzar com el pla d’estudis del màster està dissenyat per preparar els estudiants per als reptes del futur, assegurant que les competències adquirides siguin les més rellevants i actualitzades. Alhora, van oferir consells pràctics perquè els estudiants aprofitin el seu temps en el màster de manera efectiva, transformant cada projecte i cada tasca en un pas endavant cap a una carrera d’èxit. També van comentar eines de cerca de feina i estratègies per utilitzar-les de manera eficient, preparant els estudiants per a una transició sense contratemps a l’entorn professional.

Aquesta activitat subratlla el compromís del màster en Gestió de Continguts Digitals amb la professionalització, en reforçar la connexió entre l’acadèmia i el mercat laboral. La sessió no només va ser informativa, sinó també summament amena, gràcies a l’habilitat dels nostres exalumnes per transmetre els seus coneixements de manera clara i atractiva.

Volem expressar el nostre agraïment a l’Elisa Gautier i l’Emilio Amador per la seva magistral presentació i per enriquir l’experiència educativa dels nostres estudiants amb la seva perspectiva i els seus consells.