Campus

La FIMA, destacada en Biblioteconomia i Gestió de la Informació al QS Ranking 2024

S’ha publicat la nova edició del rànquing d’universitats QS World University Rankings by Subject 2024, on la Universitat de Barcelona se situa entre les cinquanta millors del món en Medicina i entre les cent millors d’un total de 23 disciplines, una més que a l’edició anterior. A més, es consolida com a líder estatal: és la universitat espanyola que destaca en més disciplines i aconsegueix la primera posició de l’Estat en vint matèries.

Pel que fa a la FIMA, cal destacar l’excel·lent posició obtinguda en alguns dels indicadors que fa servir el rànquing. Així, a l’índex h, indicador que quantifica la productivitat i l’impacte de les publicacions, la millor puntuació és per a Biblioteconomia i Gestió de la Informació (90,7), i també la millor nota en reputació entre els ocupadors és l’adjudicada a Biblioteconomia i Gestió de la Informació (86,1).