alumnes jornada infocom
Activitats

Tercera Jornada Infocom a la FIMA

El passat dimecres 10 d’abril de 2024 es va celebrar la tercera Jornada InfoCom a la FIMA. Aquesta vegada, la jornada anava dirigida als estudiants de primer, segon i tercer curs del doble grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital + Comunicació Audiovisual. Hi van assistir uns trenta-cinc alumnes dels tres cursos.

La Jornada es va dividir en dues parts: la primera va estar dedicada a explicar els canvis de semestre d’algunes assignatures que s’aplicaran ja el pròxim curs; i la segona part va servir per compartir experiències i perquè els alumnes dels primers cursos es familiaritzin amb el que implica fer una doble titulació a la FIMA. A més, va permetre resoldre dubtes sobre la mobilitat, les beques UB i les pràctiques extracurriculars. La sessió va ser molt ben valorada pels participants, fet que anima a continuar amb aquestes sessions.

Gràcies a tots els qui hi van participar.