Campus

Convocatòria extraordinària d’una beca de col·laboració amb la Unitat de Producció Audiovisual

La Universitat de Barcelona ha fet pública la convocatòria extraordinària d’una beca de col·laboració amb la Unitat de Producció Audiovisual (CODI 2024.11).

Les funcions que durà a terme l’estudiant beneficiari d’aquesta beca són:

• Col·laborar en gravacions amb càmeres d’alta definició per als projectes de producció audiovisual.
  • Donar suport a edicions de vídeo i publicacions als canals de la UB.
  • Ajudar amb les realitzacions en directe multicàmera.
  • Donar suport a reportatges fotogràfics. Col·laborar amb gravacions al plató i al locutori.

Ha de comptar amb els requisits següents:

• Justificar per escrit el nivell de coneixement avançat del sistema operatiu MAC o acreditar-ho documentalment amb un certificat acreditatiu.
  • Ser estudiant d’un ensenyament de grau o màster universitari de la Universitat de Barcelona.

I els mèrits valorables que es contemplen són:

• Coneixements audiovisuals.
  • Coneixements sobre tipografia, il·lustració vectorial, color, jerarquies visuals, principis i disciplines del disseny.
  • Es podran mantenir entrevistes personals per acabar de valorar les candidates i candidats.

El termini de presentació de sol·licituds va del 21 de maig al 7 de juny de 2024.