Campus

«BID», la revista de la FIMA, entra en el Q3 de Biblioteconomia i Documentació en els nous «JCR» 2023

S’acaba de publicar la nova edició de Journal citation reports (JCR) de 2023 de Web of science, ara amb categories unificades per a revistes incloses en les bases de dades SCI/SSCI i ESCI. Ens complau anunciar que la revista de la nostra Facultat, BiD: textos universitaris de biblioteconomia i documentació, ha estat classificada en el tercer quartil (Q3) en la categoria de Biblioteconomia i Documentació.

Amb aquest nou factor d’impacte, BiD, revista acadèmica de biblioteconomia, arxivística, documentació i, recentment, també de comunicació, veu recompensat el seu treball i esforç. Aquesta classificació manté i fins i tot millora la seva reconeguda reputació pel rigor i la contribució al coneixement en aquests camps, que ara es veu encara més enfortida.

També anunciem que aviat sortirà el número 52 de la revista amb canvis substancials tant en el format de la revista com en el seu lloc web. Aquests canvis estan dissenyats per millorar l’experiència dels nostres lectors i enfortir el nostre compromís amb la difusió de recerques d’alta qualitat.