Façana
Campus

Convocades dues beques a la FIMA, de col·laboració amb l’ensenyament de CAV i de suport audiovisual

La Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha publicat dues ofertes de beca de col·laboració a la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals.

D’una banda, amb l’ensenyament de Comunicació Audiovisual per tal de:

• Col·laborar en el préstec i revisió del material audiovisual. Col·laborar en les sortides de material i el seu retorn.
  • Col·laborar en el control i el suport tècnic al Plató: donar suport al manteniment operatiu de l’espai per a la realització de pràctiques, donar suport i assessorament tècnic els usuaris, col·laborar en el muntatge i desmuntatge de decorats, escenografies i configuracions tècniques per a pràctiques docents.
  • Col·laborar en el control i el suport tècnic a l’Aula de So i de Ràdio: donar suport al manteniment operatiu de l’aula per a la realització de pràctiques, donar suport assessorament tècnic els usuaris.
  • Col·laborar en el suport tècnic d’actes, taules rodones i conferències: donar suport tècnic en megafonia i projeccions i donar suport operatiu a la cabina de control de megafonia i la sala d’actes.

D’altra banda, de Suport Audiovisual amb la Facultat per tal de:

• Col·laborar en el suport tècnic dels equips audiovisuals de les aules de docència.
  • Col·laborar en el suport tècnic d’actes, taules rodones i conferències: donar suport tècnic en megafonia i projeccions a qualsevol espai de la Facultat i donar suport al manteniment operatiu de cabina de control de megafonia i la sala d’actes.
  • Col·laborar en el control i el suport tècnic al Plató: donar suport al manteniment operatiu de l’espai per a la realització de pràctiques, donar suport tècnic els usuaris, col·laborar en el muntatge i desmuntatge de decorats, escenografies i configuracions tècniques per a pràctiques docents.
  • Col·laborar en la realització de fotografies i de gravacions de vídeo de promoció de la Facultat i de la seva docència.

El termini de presentació de les sol·licituds és entre del 17 al 28 de juny de 2024.

Més informació:
Beca de col·laboració amb l’Ensenyament de Comunicació Audiovisual
Beca de col·laboració Suport Audiovisual amb la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals