Graduació dels estudiants de la FIMA de la promoció 2024

El passat 12 de juliol de 2024 va tenir lloc al Paranimf de la Universitat de Barcelona l’acte solemne de graduació de les promocions dels graus de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals que acaben aquest curs 2023-24. A l’acte, presidit pel degà de la FIMA, el doctor Miquel Térmens, van assistir els grups de joves graduats amb les seves millors gales, acompanyats per membres del professorat, familiars i amics, omplint el Paranimf on va tenir lloc la cerimònia.

Van intervenir, per aquest ordre, els estudiants del grau en Comunicació Audiovisual Marina Francisco Culla i Guillem Seuba Pablo i el professor Adrien Faure com a padrí del grau; els estudiants del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital Albert Fabregat Ruiz i Kàtia Martínez Vilella i el seu padrí Lluís Agustí, i finalment, els estudiants del doble grau Infocom Alejandro Carrión Romero i Natalia Mercado Otero i el padrí del doble grau Javier Guallar.

Al parlament de clausura, prengué la paraula el degà de la Facultat, Miquel Térmens i l’acte va acabar amb el cant comunitari de l’himne universitari Gaudeamus igitur.

Enhorabona a totes i tots!