Preinscripció oberta per al Títol d’Expert en Gestió de Llibreria

Ja és oberta la preinscripció per accedir a la quarta edició del Títol d’Expert en Gestió de Llibreria (de 15 crèdits), que començarà el proper octubre.

Aquest curs s’adreça a persones que ja estiguin treballant en el món de la llibreria i vulguin actualitzar i aprofundir en els coneixements i les habilitats per gestionar una llibreria de manera eficient i efectiva. El curs consta de tres mòduls que s’imparteixen en línia, els divendres de 10 a 13.30 h, en tres moments de l’any amb menys activitat a les llibreries.

• Mòdul 1: La gestió legal, econòmica, financera, tributària i de tresoreria de la llibreria. Finances per a no financers. (Calendari: de l’11 d’octubre al 29 de novembre de 2024)
  • Mòdul 2: La pàgina web de la llibreria: arquitectura, continguts, disseny i sistema d’informació. Intel·ligència artificial. (Calendari: del 17 de gener al 28 de febrer de 2025)
  • Mòdul 3: Màrqueting digital: coneixement dels clients, fidelització, tècniques de promoció, visibilitat i gestió de xarxes socials. (Calendari: del 9 de maig al 26 de juny de 2025)

El curs és organitzat per l’Escola de Llibreria: proposta formativa organitzada conjuntament entre la Universitat de Barcelona i el Gremi de Llibreters de Catalunya, que compta amb el suport de l’ICEC (Institut Català de les Empreses Culturals del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya). El preu de la matrícula és de 150 €.

La preinscripció romandrà oberta fins el 15 de setembre de 2024, en aquest enllaç.