Començament del curs d’expert en Gestió de Llibreria

El passat 11 d’octubre de 2024 va començar la 4a edició del curs d’expert en Gestió de Llibreria, promogut per l’Escola de Llibreria. Aquesta formació s’alterna anualment amb el postgrau d’iniciació al món de la Llibreria, i està adreçada a professionals en exercici per tal d’actualitzar coneixements que permetin millorar la gestió del negoci.

Aquesta és la quarta edició d’aquest curs d’expert, que es porta a terme en línia en tres períodes de l’any amb una activitat menys intensa a les llibreries: abans de Nadal, abans de Sant Jordi i abans de la campanya del llibre de text. Els continguts principals d’aquesta edició estan relacionats amb la gestió econòmica i financera, la pàgina web de la llibreria i el màrqueting digital.

El primer dia d’aquesta nova edició, després d’unes paraules de benvinguda del degà de la Facultat, Miquel Térmens, i del president del Gremi de Llibreters de Catalunya, Èric del Arco (les dues institucions que emparen l’Escola de Llibreria), es va passar a la lliçó inaugural, va anar a càrrec d’Antonio Ramírez (de La Central), amb el títol de «Nocions de no-economia per a financers».