Jorge Franganillo, nou membre de la CAIDUB

El professor Jorge Franganillo ha estat nomenat pel Vicerectorat de Política Docent nou membre de la Comissió d’Avaluació de la Innovació Docent a la Universitat de Barcelona (CAIDUB).

Aquesta comissió, formada per personal docent i investigador amb àmplia experiència i trajectòria en innovació docent, té com a objectiu principal assessorar en matèria de recerca, innovació i millora de la docència, així com avaluar i assegurar la qualitat de l’ensenyament i l’aprenentatge a la Universitat de Barcelona.

Des de la FIMA, felicitem el professor Franganillo per la seva incorporació a la CAIDUB i confiem que la seva experiència i dedicació seran una valuosa contribució a la tasca de la comissió i a l’impuls de la qualitat educativa a la Universitat de Barcelona.