Acte de cloenda del curs 2011-12

El proper dimecres, dia 27, a les 18 hores, tindrà lloc l'acte de cloenda del curs acadèmic 2011-12. Comptarem amb la presència d'Alice Keefer, professora de la Facultat des de l'any 1996, que impartirà la lliçó «Preservació digital: noves tendències». L'Alice Keefer es jubila al mes de setembre i, amb aquesta cerimònia acadèmica, volem acomiadar-la i retre-li homenatge. Convidem els seus companys, alumnes i exalumnes a assitir-hi. Abans de la conferència de l'Alice, podrem veure un muntatge audiovisual basat en imatges del curs 2011-12. Podeu consultar a la pàgina web de la Facultat el programa sencer de l'acte. Les persones interessades a assistir-hi ho han de comunicar a Mercè Garcia (mercegarciab@ub.edu). En aquest acte podrem veure també un audiovisual de resum del curs.

Guia de lectura (Flash | PDF