Activitats

Acte de cloenda del curs 2018-2019 de la Universitat de l’Experiència

El dijous 27 de juny, a les 12 h, va tenir lloc al Paranimf de l’edifici històric de la plaça Universitat l’Acte de cloenda del curs 2018-2019 de la Universitat de l’Experiència.

Els alumnes del programa de Biblioteques i arxius en l’era digital que s’imparteix a la nostra Facultat van recollir els seus certificats que havien obtingut després de tot un any de classes teòriques, pràctiques i visites professionals. Els alumnes van estar representats pel seu delegat, Marcos de Robles Miralbell, qui va adreçar en el seu nom unes paraules plenes de sentit i agraïment davant la vicerectora d’Igualtat i Acció Social, Maite Vilalta, la directora de la Universitat de l’Experiència, Susanna Vendrell, els coordinadors, professors i alumnes dels diversos programes.

A l’acte es va reconèixer també la tasca feta per la coordinadora del programa sortint, María Elvira Silleras, i es va donar la benvinguda a la nova coordinadora, Concepción Rodríguez Parada.

Grup del programa Biblioteques i arxius en l’era digital davant de la Biblioteca del CRAI