• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte inaugural de la sisena edició del curs de postgrau de l’Escola de Llibreria (13 de setembre)

setembre 13, 2017 @ 18:00 - 19:00

El proper dimecres, 13 de setembre, tindrà lloc l’acte institucional d’inauguració del postgrau de Llibreria, el curs que organitzen conjuntament el Gremi de Llibreters de Catalunya i la Facultat, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat. Tindrem l’ocasió d’assistir a la conversa «Cap a on va el negoci de llibreria?» entre les llibreteres Núria Dòria i Maite Sánchez. Núria Dòria, de Dòria Llibres de Mataró, ha estat guanyadora del V Memorial Pere Rodeja; i Maite Sánchez, de Pebre Negre, llibreria cooperativa de Barcelona, és alumna de la 2a promoció de l’Escola de Llibreria i ha estat guardonada amb el Memorial Ferran Lara.

Durant l’acte, es lliuraran els diplomes als alumnes de la cinquena promoció i es donarà la benvinguda als futurs estudiants d’aquest curs. La sessió començarà a les 19 h a la sala d’actes del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (plaça Nova, 5 de Barcelona) i s’emmarca dins de la Setmana del Llibre en Català. L’assistència és lliure.

Mostra els detalls

Data: