Activitats de Sant Jordi

Com cada any, la Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat organitza activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi. Per una banda, la 4a edició de «Un tast de… t’agradaria seguir llegint?», la ja tradicional selecció de fragments d’obres literàries que trobareu penjats des d'avui a l'escala i que, si encara no ho teniu del tot clar, potser us ajudaran a decidir quin llibre comprareu el dia 23. En aquesta activitat, la CDL ha comptat amb la col·laboració de l'Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura.

Per altra banda, el proper dimarts, dia 24, tindrà lloc l'encara més tradicional «Taula d’intercanvi de llibres» (aquesta en serà la 6a edició), que estarà instal·lada a l’entrada de la Facultat. Hi heu de portar un llibre (o més) i us en podreu endur tants com n'hagueu deixat. Horari: de 10 a 14 h i de 16 a 19 h.