Professió

Alerta estudiants de CAV: DocsBarcelona busca voluntaris!

Entre el 25 i 31 de maig, se celebra DocsBarcelona, un punt de trobada del documental internacional que aplega la indústria —amb pitchings i speed meetings entre productors i finançadors—, els espectadors —aquest any s’hi projecten 42 pel·lícules de 26 països—, i els estudiants —amb master classes  i la secció Doc-U, dedicada a la producció documental universitària i per a la qual han estat seleccionats dos treballs d’estudiants de la Facultat.

Participar-hi com a voluntaris és una oportunitat per als estudiants de CAV per conèixer com funciona un festival i connectar amb persones del sector, però sobretot per gaudir de l’esdeveniment i descobrir les entranyes del món documental. Consulteu aquí les condicions de la convocatòria.