Alerta, estudiants de la FBiD: beques, beques, beques!

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística ha obert la convocatòria de primavera per a les beques de col·laboració del curs vinent. Per optar a les beques, cal ser estudiant de la UB en qualsevol dels ensenyaments de grau, màster universitari o programes de doctorat.

De les 269 beques que s’han convocat, moltes d’elles són del tot adequades per als estudiants de la FBiD o adreçades especialment a ells, com ara les que es convoquen per col·laborar amb les nostres aules d’informàtica. Així mateix, hi ha beques per col·laborar amb la Biblioteca de la Facultat en horari de matí i de tarda, i un llarguíssim reguitzell de beques per col·laborar amb les biblioteques d’altres Facultats per a les quals ser estudiant del grau d’IiD és un mèrit preferent.

A més, s’han convocat altres beques per a diverses unitats del CRAI —el Servei d’Obtenció de Documents, la Unitat de Procés Tècnic, el Centre de Digitalització o la Unitat de Projectes— i per al Servei d’Atenció a l’Estudiant, on els estudis de l’àmbit de la Biblioteconomia i la Documentació també són un mèrit.

En general, però, moltes de les beques estan destinades a tasques que tenen força a veure amb els ensenyaments de la Facultat i, per tant, recomanem als estudiants que facin una lectura atenta de l’annex de la convocatòria per tal de detectar quina de les ofertes s’adapta més al seu perfil. La convocatòria es pot consultar a la pàgina web de la UB. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 10 de maig.