Activitats

Alumnes de Comunicació Audiovisual presenten un projecte d’Aprenentatge i Servei

Irene Forment i Pau Solà, alumnes de 4t del grau de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB, han presentat un projecte d’Aprenentatge i Servei (ApS) en la X Trobada de Professorat de Ciències de la Salut.

La trobada, creada amb l’objectiu de posar en comú iniciatives sobre aprenentatge, docència i innovació docent en les àrees de la Salut, va convocat desenes de docents a l’Hospital de Bellvitge durant els dies 30 i 31 de gener i 1 de febrer de 2019.

Els estudiants de Comunicació Audiovisual, juntament amb les estudiants de Ciències de la Salut, Marta Elies i Andrea Fernández, van presentar una ponència explicant la seva experiència en el projecte APS que impulsen els professors Jaume Vilaseca, M.ª Àngels García i Laura Cuffí. Aquest projecte implica un treball interdisciplinari entre les facultats de Ciències de la Salut i de Biblioteconomia i Documentació.

A la ponència es van presentar els productes audiovisuals que s’han realitzat fins al moment: tres peces audiovisuals que consciencien la població de les conseqüències d’un mal ús dels antibiòtics; i una animació amb el lema «No et plantis», que posa èmfasi en la importància de seguir els protocols establerts pels podòlegs.