Alumnes del grau IiD visiten unitats d’informació especialitzades

Els alumnes de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació, de primer curs del grau d’ID, tenen l’oportunitat de visitar sis unitats d’informació de tipologia variada al llarg del curs. El passat dimecres, 27 de març de 2019, varen ser rebuts en dues biblioteques especialitzades: el Centre de Documentació del Museu de Ciències Naturals de Barcelona i el Centre de Coneixement de la Seguretat de Catalunya. En tots els casos, els responsables del servei els van explicar els objectius generals, les tasques quotidianes i els principals serveis que ofereixen als usuaris. Volem agrair a Montserrat Navarro i a Miguel Navas, del Museu, i a Elisabeth Calatayud i la resta del seu equip de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, el temps i les atencions que han tingut vers els nostres estudiants.