Avui es jubila la professora Assumpció Estivill

La professora Assumpció Estivill Rius avui s’ha jubilat com a professora de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona, en complir els 70 anys.

Recordem que l’Assumpció s’inicià com a docent a l’Escola de Bibliologia l’any 1978 i després va seguir la trajectòria del nostre centre, amb la integració a la Universitat de Barcelona i fins l’actualitat. N’ha estat cap d’estudis, sotsdirectora i degana.

Tots li tenim d’agrair el seu mestratge i les seves recerques sobre la història de la professió bibliotecària i les biblioteques a Catalunya, sobre la catalogació de tota mena de recursos, els sistemes integrats de gestió bibliotecària i l’ús de metadades. També li devem la traducció al català de les Regles angloamericanes de catalogació, de les RDA i d’altres textos normatius internacionals.

Moltes gràcies per tot!