Beques Santander Erasmus i altres beques de mobilitat

El 10 de gener es tancarà la recepció de sol·licituds per al programa Erasmus (Estudis i Pràctiques). Per a complementar l’ajut econòmic vinculat, es prega a tots els alumnes que han sol·licitat una mobilitat que demanin també una Beca Santander Erasmus. Enguany es donaran dues beques a estudiants de la nostra Facultat.

En aquesta linea, s’han aprovat també ajuts econòmics per a alumnes que demanin una mobilitat per Conveni General a països d’Asia-Pacífic (40 ajuts de 1.500€) o d’Amèrica Llatina (50 ajuts de 1.000€). Els estudiants no hauran de presentar cap sol·licitud ni documentació, ja que en cas d’aconseguir la mobilitat, entraran directament a la convocatòria. Podeu trobar més informació a: Ajuts UB.