BOBCATSSS 2014 ja té tema! Crida per presentar-hi contribucions

Entre el 29 i el 31 de gener de 2014, tindrà lloc a la Facultat el 22è congrés BOBCATSSS amb el tema «Llibrary (r)evolution: promoting sustainable information practices».

BOBCATSSS és un congrés internacional sobre Biblioteconomia, Informació i Documentació que organitzen els propis estudiants i on assisteixen estudiants de diferents universitats europees. Els organitzadors de l’edició de 2014 són els estudiants de la nostra Facultat i de la Swedish School of Library and Information Science de Borås (Suècia).

Convidem els estudiants i professors de la Facultat a participar-hi, ja sigui presentant una comunicació, un taller, un pòster o un pecha-kucha, o bé simplement assistint-hi.

Per a més informació sobre els subtemes del congrés, les instruccions per als autors de les comunicacions, o les dates importants, consulteu aquest fitxer.