Activitats

BOBCATSSS 2019: Croàcia us espera!

BOBCATSSS és el congrés d’estudiants d’Informació i Documentació que organitzen els mateixos estudiants i sota els auspicis d’EUCLID (European Association for Library and Information Education and Research). La propera edició tindrà lloc a Osijek (Croàcia) i està organitzada conjuntament pel Department of Information Sciences de la Faculty of Humanities and Social Sciences de l’Osijek University, la Linnaeus University i la Uppsala University de Suècia, i The Hague University of Applied Sciences d’Holanda. Podeu veure’n aquí el vídeo promocional.

BOBCATSSS 2019 celebrarà les seves sessions entre el 22 i el 24 de gener de 2019 sota el tema: “Information and technology transforming lives: connection, interaction, innovation”. El termini de presentació dels resums s’acaba el 15 de setembre.

Animem els estudiants del grau d’Informació i Documentació i del doble grau InfoCom a assistir a aquest congrés.