Campanya Tolerància Zero contra l’assetjament, coneix el Protocol UB (3 d'octubre)

Data de la activitat

La finalitat de la campanya «Tolerància zero contra l'assetjament» és formar l'alumnat de la UB per identificar i tractar les situacions de violència masclista dins el seu entorn, i per saber reaccionar envers el fenomen de la violència, tant la viscuda en primera persona com la detectada al seu voltant.

A la Universitat de Barcelona comptem amb un nou Protocol per a la prevenció, la detecció i l’actuació contra les situacions d’assetjament sexual i per raó de sexe, identitat de gènere i orientació sexual, i altres conductes masclistes, eina bàsica per lluitar contra aquestes situacions i que serà explicat dins d'aquest curs.

Aquest curs consta de tres edicions que es realitzaran a la Facultat de Filologia (curs 1, horari de matins), a la Facultat de Dret (curs 2, horari de tardes) i a la Facultat de Psicologia (curs 3, horari de matins).

CURS 1 Campus d’Humanitats. Facultat de Filologia
Dilluns 7 d'octubre, dijous 10 d'octubre i dilluns 14 d'octubre, de 10 a 14 h.

CURS 2 Campus de la Diagonal Portal del Coneixement. Facultat de Dret.
Dimecres 9 d'octubre, divendres 11 d'octubre i dimecres 16 d'octubre, de 16 a 20 h.

CURS 3 Campus Mundet. Palau de les Heures.
Dijous 24 d'octubre, dilluns 28 d'octubre i dijous 31 d'octubre, de 10 a 14 h.

Inscripció gratuïta. Reconeixement 1 crèdit ECTS

Curs finançat pel Pacte d’Estat contra la violència de gènere

Inscripcions i més informació a http://www.ub.edu/ub/igualtat/curs-protocol-assetjament/