Campus

Cerimònies de lliurament dels premis extraordinaris de grau, màster i doctorat (10 i 19 d’abril)

Durant el mes d’abril, tindran lloc a la UB les cerimònies de lliurament dels premis extraordinaris de grau, màster i doctorat del curs 2015-16. El dimarts, dia 10, a les 17 h, les de grau i màster. Pel que fa als ensenyaments de la Facultat, els premiats són els següents:

• Grau d’Informació i Documentació: Susana Ibáñez Amadó
  • Grau de Comunicació Audiovisual: M. Cristina Ruiz Moreno
  • Màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials: Elena de la Rosa Regot
  • Màster de Gestió de Continguts Digitals: Joan Cotxà Pagans

La cerimònia es clourà amb la conferència Professió: compromís i ètica, a càrrec de Miquel Martínez, catedràtic del Departament de Teoria i Història de l’Educació, i membre del Consell Assessor de la Facultat.

Al seu torn, el dia 19 d’abril, també a les 17 h, rebran aquest guardó dues tesis del programa de la Facultat: Marques tipogràfiques d’àmbit català (segles XV-XVII). Repertori i estudi, d’Eduard Botanch, dirigida per Assumpció Estivill; i Cine y cambio social: análisis y caracterización del vídeo participativo como objeto documental, de Sergio Villanueva, codirigida per Lydia Sánchez y Mario Pérez-Montoro.