Activitats

Cinc projectes audiovisuals representen la FBiD a la jornada sobre Aprenentage i Servei, organitzada per l’ICE

Els estudiants del grau de Comunicació Audiovisual aposten pel compromís social i presenten els seus projectes audiovisuals d’Aprenentatge i Servei a la jornada: Construint una universitat compromesa i crítica: Aprenentage Servei i Objectius de Desenvolupament Sostenible.

La jornada, organitzada per l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) i el grup d’Aprenentage Servei de la UB, ha tingut lloc divendres 13 d’abril a l’Edifici Històric. La finalitat d’aquest esdeveniment és reflexionar sobre el paper de la universitat en la transformació social i el desenvolupament sostenible, i donar a conèixer les experiències d’aprenentatge i servei en l’àmbit de la docència i de la recerca que es desenvolupen a la UB.

Els estudiants de CAV han disposat de 5 minuts per exposar oralment els seus projectes, que també han presentat en forma de pòster. Són cinc els projectes presentats, amb els títols següents: BiDes —Mercè Cantos, Eva González, Iria Louzao, Ángela Muñoz, María Navarro, Edgar Ortiz, Bàrbara Prohens, M. Ángeles García i Josep Rovira—; Antibiòtics: consum responsable Laura Cuffí Andrea Fernández, Mar González, Víctor Granados, Tatiana Ignotova, Judit Morgó, Mar Sabaté, Berta Salvat, Joel Solé, Eloi Trullàs, Noemí Vacas, Jaume Vilaseca, Oleg Yashenco i M. Ángeles García—; Trencant sostres —Marina Botí, Laura Burló, Conxa Planas, Josep Rovira i Lydia Sánchez—; Divulgació del tractament d’úlceres neuropàtiques en diabètics —Francisco Álvarez, Helena Colom, Laura Cuffí, M. Elies Irene Forment, Patrícia García, M. Jiménez, Marta Martín, Thiago Rizardi, Pau Solà, Jaume Vilaseca i M. Ángeles García—;  i Aulas de Arena — Laura Bautista, Laura Gomà Uri Hosta, Dani Jariod, Alba Medina, Míriam Nassim, Muntsa Tarrès, Sandra Rius i Miquel Térmens. Trobareu aquí una descripció d’aquests projectes.

Per realitzar els projectes, els estudiants han treballat, tutoritzats per professors, amb el Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Barcelona, Serveis Lingüístics de la UB, Facultat de Medicina i Ciències de la Salut i l’Arxiu Històric del Camp de la Bota i la Mina.