Clausura de la 9a promoció del postgrau en Llibreria

El passat 13 de juny de 2022 va tenir lloc a la Sala de Juntes de la Facultat la sessió de defensa dels treballs finals de la novena edició de l’Escola de Llibreria. En total es van presentar quatre treballs, preparats en grup pels 20 estudiants que acaben aquesta promoció, la novena en la història del postgrau. Els membres del tribunal van destacar, en acabar, l’alt nivell de la majoria de les propostes. Tot i que aquesta edició acaba de finalitzar, ja hi ha quatre persones inserides laboralment en el sector de la llibreria.

L’Escola de Llibreria, iniciativa conjunta del Gremi de Llibreters de Catalunya i la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona, prepara ja la pròxima edició, que per al curs 2022-23 anirà adreçada a llibreters en exercici. La formació de l’Escola alterna un curs amb la formació bàsica (el diploma de postgrau en Llibreria, que comentem en aquesta notícia), amb un altre on s’ofereix una formació destinada a l’aprofundiment en aspectes concrets per a la millora de la gestió de les llibreries (títol d’expert en Gestió de Llibreria). A partir de setembre s’obrirà la preinscripció per a aquesta proposta.