façana FIMA darrere
Professorat

Concedit un projecte REDICE a professorat de la FIMA

A la convocatòria REDICE-22 de projectes de Recerca en Docència Universitària de la Universitat de Barcelona s’ha concedit un projecte a professorat de la FIMA: GENPIMS: Gender perspective mentoring Program in Information and Media Studies. Amb un import de 1850 euros, l’investigador principal és Juan-José Boté i l’equip està integrat per Margarida Carnicé, Maddalena Fedele, Maria José Masanet, Aurora Vall i Anna Villarroya.

El projecte té com a objectiu acompanyar mitjançant la mentoria al professorat dels estudis de grau en Comunicació Audiovisual (CAV) i grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD) de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals amb l’objectiu de fomentar la incorporació de la perspectiva de gènere en la seva activitat docent.