Professorat

Conferència «Cent anys de biblioteques: un llegat amb futur», a càrrec de Teresa Mañà, a la Fundació Iluro de Mataró (29 de setembre)

El proper dimarts, 29 de setembre, a les 19.30 h, la professora Teresa Mañà pronunciarà la conferència «Cent anys de biblioteques: un llegat amb futur» a l’Ateneu de la Fundació Iluro de Mataró (carrer La Riera, 92), en el marc de l’exposició BiblioTec, que es pot visitar fins l’1 de novembre. BiblioTec: cent anys d’estudis i professió bibliotecària, 1915-2015 és l’exposició que la Facultat, amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, va organitzar el curs passat al Palau Robert per commemorar el centenari de la creació de l’Escola de Bibliotecàries i, al seu torn, el centenari de la Facultat.