Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conferència d’Alberto Cairo: «Visual Trumpery» (9 de juny)

juny 9, 2017 @ 18:00 - 19:00

El proper divendres, 9 de juny de 2017, a les 19 h, tindrà lloc a la sala d’actes de la Facultat (entrada lliure) la conferència titulada «Visual Trumpery» que impartirà Alberto Cairo, professor de la School of Communication de la University of Miami i un dels referents científics internacionals en el camp de la visualització d’informació.

El professor Cairo, que està fent una gira internacional que inclou ciutats com San Francisco, Nova York, Atlanta, Portland, París o Washington, ens parlarà del problema de l’engany associat a la visualització d’informació. La conferència de Barcelona ha estat possible gràcies a la intermediació dels professors Mario Pérez-Montoro (FBiD-UB), Jordi Sánchez (UOC) i Fernando Cucchietti (UPF).

Mostra els detalls

Data: