Professorat

Conferència de Maria Jose Masanet sobre aprenentatge informal en adolescents i nens

La professora de la Facultat Maria Jose Masanet ha participat com a ponent convidada als cursos de formació per al professorat que organitza el CEIP Pablo Neruda de València. La conferència, titulada «Adolescents i nens, mitjans i cultures participatives. Explorant les competències transmèdia i les estratègies d’aprenentatge informal», es va centrar a explorar els usos i pràctiques mediàtiques dels adolescents i nens en contextos informals i les possibilitats que les competències i habilitats desenvolupades a partir d’aquests usos suposen per a l’escola. Es va dedicar un espai important a la presentació del Kit del Professor, d’accés obert, desenvolupat pel projecte Transmedia Literacy. Al curs va participar-hi tot el professorat del centre.