Conferència de Stephen Pinfield de la University of Sheffield

El profesor Stephen Pinfield, de la Information School de la University of Sheffield, està fent una estada de recerca a la Facultat, acollit pel Departament de Biblioteconomia, Documentació i Comunicació Audiovisual. Pinfield té una àmplia experiència en biblioteques universitàries i va ser director dels serveis de biblioteca i informàtica de la University of Nottingham. Actualment es dedica a la docència i la recerca en les àrees d’accés obert i gestió de dades de recerca.

El 29 de maig, ha impartit a la Facultat la xerrada, oberta a tothom, “Monitoring the Transition to Open Access: A Case Study of the UK”, en la qual ha presentat els resultats d’un estudi sobre la situació de l’accés obert al Regne Unit. Més informació de la seva recerca a: “Towards a Competitive and Sustainable OA Market in Europe