Campus

Conferència sobre censura, d’Idàlia García, al màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials

La professora Idalia García (UNAM) ha participat en una de les classes del màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials amb la conferència «Censurar y controlar es un ‘achacoso’ empleo: episodios inquisitoriales en la Nueva España» el 14 de desembre de 2022 en el marc de l’assignatura Anàlisi material i formal del llibre antic. És investigadora del Instituto de Investigaciones Bibliotecológicas y de la Información de la Universidad Nacional Autónoma de México i està preparant un llibre sobre censura i Inquisició del qual ha aportat algunes pistes a la xerrada amb els alumnes. Entre les seves publicacions, destaquen els llibres La vida privada de las bibliotecas: rastros de colecciones novohispanas (1700-1800) (2020) i Secretos del estante: elementos para la descripción del libro antiguo (2011).