Activitats

Continua la col·laboració de la Facultat amb l’Arxiu Històric del Camp de la Bota

El Programa Rimda de la UB han concedit un projecte d’Aprenentatge i Servei a la Facultat pel projecte «Recuperació de la memòria històrica i la dignitat dels barris del Camp de la Bota i de la Mina: un projecte transmèdia d’aprenentatge i servei col·laboratiu i multidisciplinari». Aquest projecte de la Facultat en col·laboració amb l’Arxiu Històric del Camp de la Bota i la Mina, ha començat aquest curs amb alumnes del Treball de fi de grau del grau de Comunicació Audiovisual i del doble grau Infocom, i ha tingut com a resultat la realització del documental Aules de Arena. D’aquesta manera, el projecte tindrà continuitat també el curs vinent.

Participen en el projecte els professors Miquel Térmens, Lydia Sánchez, Núria Jornet, Jorge Franganillo, Sergio Villanueva, Carlos Aguilar, Muntsa Tarrés, Anna Marquès, Daniel Jariod i Sandra Rius.

Recordem que el documental Aulas de arena es va estrenar el passat 24 de maig a Sant Adrià de Besòs, a la Sala d’actes EEBE de la UPC al Campus Diagonal Besòs. L’equip del projecte ha estat integrat pels estudiants Uri Hosta (direcció i guió), Alba Medina (producció i film researcher), Miriam Nassin (producció), Lara Bautista (disseny gràfic i web) i Laura Gomá (edició), tutoritzats pels professors Daniel Jariod, Muntsa Tarrés, Miquel Térmens i Sandra Rius.

Precisament aquesta setmana el diari La vanguardia ha publicat un ampli reportatge sobre el documental, que us convidem a llegir: «Los profesores que llevaron la revolución pedagógica a las barracas del Besós»