Convocada una beca de suport als serveis d’informació digital de la Facultat

La Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha obert una convocatòria d’una beca de col·laboració per donar suport al manteniment dels serveis d’informació digital de la Facultat. L’activitat consisteix a col·laborar en el manteniment dels espais web de la Facultat: lloc web, intranet i portal de notícies, del Servei d’Ofertes de Feina (SIOF) i de les xarxes socials de la Facultat.

La beca és per a estudiants del grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital, d’Informació i Documentació o de la doble titulació Infocom, amb una dotació econòmica total de 6.010,52 euros i una dedicació de 20 hores setmanals, del 15 de juliol de 2021 al 14 de juliol de 2022, amb un període d’inactivitat del mes d’agost, i prorrogable fins a un màxim d’11 mesos.

El termini de presentació de sol·licituds és del 23 al 29 de juny de 2021. Més informació, amb tots els detalls de la convocatòria i la sol·licitud telemàtica, a: https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/223346