Convocatòria d’una beca de col·laboració amb el CRICC

S’ha obert la convocatòria d’una beca de col·laboració amb el CRICC (Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura) de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals per a estudiants de la Facultat.

Els requisits són: ser estudiant del màster de Gestió de Continguts Digitals o ser estudiant dels graus d’Informació i Documentació i/o del doble grau d’Informació i Documentació + Comunicació Audiovisual (INFOCOM) i/o grau de Comunicació Audiovisual amb 120 crèdits superats.

El període la beca, en format semipresencial, és del 10 de gener de 2022 al 9 de desembre de 2022.

Les activitats consisteixen en:

• Suport a la gestió i difusió de les activitats del CRICC (organització de seminaris i conferències, actualització del portal web, difusió de les noves publicacions de membres del CRICC, etc.).
  • Suport en recollida de dades a diverses línies de recerca del CRICC.
  • Cerca d’informació sobre plans de desenvolupament de col·leccions en l’àmbit hispànic.

El termini de presentació de sol·licituds és del 25 d’octubre de 2021 al 17 de novembre de 2021

Tota la informació i inscripcions a: https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/267477