Façana
Campus

Convocatòria d’una beca de col·laboració amb el SIOF (Servei d’Informació d’Ofertes de Feina) de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals

La Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha convocat una beca de col·laboració amb el SIOF per tal de donar suport a:

• Manteniment, millora i actualització dels espais web de la Facultat: Intranet i portal de notícies.
  • Preparació i difusió de càpsules informatives en diferents formats adequats a cadascuna de les xarxes socials de la Facultat.
  • Cerca i selecció de continguts del Servei d’Informació d’Ofertes de Feina (SIOF)
  • Difusió dels continguts de les ofertes de feina selecciones amb periodicitat i visibilitat.
  • Manteniment de la base de dades de subscriptors del SIOF.
  • Cerca d’informació per alimentar la base de dades institucional i de relacions públiques de la Facultat.
  • Estratègies de difusió de missatges institucionals i campanyes organitzades per altres departaments de la UB.

El termini de presentació de sol·licituds és del 27 de maig al 13 de juny de 2022.

Més informació a https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/299706