Cristóbal Urbano imparteix un curs a la UNAM

El professor Cristóbal Urbano, juntament amb l’exalumne del Màster de Gestió de Continguts Digitals Álex Vitela, ha impartit a Mèxic els dies 19 i 21 de juny el mòdul d’analítica web per a revistes científiques dins el Diplomado en Edición de Revistas Académicas organitzat per l’Instituto de Investigaciones sobre la Universidad y la Educación (IISUE), la Dirección de Publicaciones y Fomento Editorial y la Red de Directores y Editores de Revistas Académicas (ReDiERAA) de la UNAM (Universidad Nacional Autónoma de México). A més, el dia 19 el professor Urbano va fer la xerrada «El lector de revistas de acceso abierto en el marco del movimiento de la ciencia abierta ¿a quién estamos abiertos y quién nos abre?» en la jornada de tancament del 5º ciclo del Seminario Permanente de Editores de la ReDiERAA.