Darreres visites del postgrau El llibre antic

Els estudiants del curs de postgrau El llibre antic estan fent les últimes sessions docents fora de la Facultat. El dia 6 de juny, van fer una classe a la Biblioteca Pública Episcopal del Seminari de Barcelona; el bibliotecari Daniel Gil els va fer una breu visita al centre i el professor Jesús Gascón va parlar sobre enquadernacions antigues a partir d’una selecció de la col·lecció de l’entitat.

El 13 de juny, han visitat Lauren Press, taller d’impremta dedicat a la composició i impressió amb mètodes artesanals, on la propietària, Arcàngela Regis, professora a Eina i exalumna del mateix curs de postgrau, va explicar els procediments d’impressió.

Lauren Press

El dia 20 de juny, ja fora del calendari oficial del curs, està prevista una visita al Taller de Restauració del CRAI de la UB on Montserrat Florensa, restauradora i també alumna del curs, en mostrarà les instal·lacions i explicarà els tractaments que s’hi fan per a la preservació i la conservació dels documents gràfics dels fons patrimonials de la universitat.